Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

23 Mayıs 2009 Cumartesi

İlişkiler ….
Başa bela , delirtici.O kadar çok insan var ki ve o kadar çok değişik huy.
Bazen sessizlik ve yalnızlık en iyisi.Sanki hiö büyümemişler.Bedenleri büyürken kafaları öyle kalmış.Ellerine saçma sapan ergenlik hevesi dergilerden başka mecmua geçmemiş, gazetelerin sadece spor sayfalarına şöylece bir bakıp kapatmışlar.Ziyanlık…
Akıl ziyanlığı.Zaman ziyanlığı.
Ziyan insanlar yani…
Hayat öncelikleri olmamış , hep başkalarının hayallerini benimsemişler, benim fikrim dedikleri bir fikirleri hiç olmamış! Ne şaşırtıcı üretken birinin anlaması güç.
“Sanat mı? o da nesi yeniyor mu? Futbol dururken sanatı edebiyatı da nerden çıkardın şimdi başımıza bir zımbırtı çıkartma.”
Sen ne halt edersen et ama bize karışma gibisinden iç seslerini duyar gibiyim.
Biz böyle iyiyiz canım benim biz hayatı ziyan etmek için geldk bu Dünyaya.Saçma sapan muhabbetler içinde güler gideriz şu hayattan en önemlisi bize göre içmek içmek daha çok içmek.
E iyi de arkadaşım demezler mi sana ne yaşadın sen Dünyada diye.Torunun yada çocuğun senden faydalanmak istediğinde ona sarhoşluk anılarından mı dem vurucaksın?
Hayır bence nasıl kavga ettiğini anlat yada hani o arkadaşının sana uzattığı sigarayı içtikten sonra nasıl bağımlısı olduğunu annenden babandan gizli saklı nasıl “tüttürdüğünü”.Bence çocuğun için süper bir gelişim takviyesi olur bu anılar.Ziyan bir insan daha katmış olursun şu Dünyaya.Bu en büyük onurlardan birisi senin için şu ahir ömründe!
Arkadaşlar….
Evet her an her dakika yalnızlıktan bizi çekip kurtaran hayatı kös kös yaşamaktansa eğlenmemizi sağlayan varlıklar.Peki ya bu kadar basit mi arkadaş olmak? Acaba ben mi abartıyorum.Ben hemen öyle tanıştığım insanla yakın olamam.Ne demek canım hemen şaaap şuuup maç muuuç öpmeler.Forever & ever lar falanlar filanlar.Nedir bu gösteriş merakı?
Gençleri almış bi gösteriş merakı gidiyor..Kusura bakmayın ama evet 18’imde olmama rağmen ben olaylara hep çocuksu bakamıyorum sizin kadar.Nerde nasıl olunması gerekiyorsa öyleyim.Bazen 25 yaşında , bazen 35 bazense 45.Olgunluk budur.Olgunluk hayatın sillesini yemişlik değildir.Olgunluk; hayatın sillesini yedikten sonra ayağa nasıl kalkılacağını öğrenmişliktir.Her düştüğünde ağlamamayı öğrenmektir.
Sanırım bu düşünceler beni onlardan hep 1 adım uzakta tutucak.Ziyan insanlardan.Onlar gibi rahat olmadım , olamam. Olmadığım biri gibide davranamam.Yalan söylüyorsa sevmem.Cahilse sohbet etmem.Bu kadar!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails