Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ben bu haftasonu Marmaristeydim =)



Bu haftasonu Marmariste Masterlar Yüzme Şampiyonası vardı bende yüzme hakemi olarak bu yarışa katıldım.Çok eğlenceliydi.30 yaş ve üstü yüzücülerin katılımıyla gerçekleşen bu yarışlarda çok renkli görüntüler vardı.Masterlar dediğimiz bu yüzücülerin yarış öncesi o heyecanları,birbirlerine kaç yüzdün diye ısrarla sormaları,kimisinin gözünün net görmemesinden kaynaklanan "hadi Ali hadiii yüz oğlum yüz" derken birden "aaa ama o yüzen Ali değil yahu.Aaaa Ali sen burdaymışsın bende yüzeni sen sandım" gibi dialogları gerçketen çok keyif vericiydi.Yeni insanlarla tanışmak ve bu yarışın bir parçası olmak her ne kadar çok yorulmuş olsam da güzeldi.Yarışın yanı sıra cuma günü Marmarise gittiğimizde Marmarisi gezme fırsatı da bulduk,denize girdik,gezdik.Haftasonu 3 günlüğüne de olsa Marmarise kaçmak güzeldi,Kısacası kalan son 2 sınavım için çok iyi bir şekilde enerji depoladım =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails