Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

11 Temmuz 2010 Pazar

Tom Ford

Tom Ford gözlüklerinden daha önce burada bahsetmiştim =) Evet bu gözlüklerle aramda inanılmaz güçlü bir bağ var bunu anladım.Geçen gün erkek arkadaşıma gözlük almaya gittiğimizde dayanamadım ve denedim herbirini tek tek =) Hepsini de o kadar çok beğendim ki ve hepsi o kadar çok yakıştı ki gözüme.O an hiçbirine karar veremedim.Hepsi benim olsun isterdim amaa o kadarı da zor tabi :D


Bu en çok hoşuma giden model =)

Bu da inanılmaz şık bir model

Bu model de her zaman kullanılabilecek,modası geçmicek bir model bence =)

Daha bir çok model denedim ama aklımda kalanlar bunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails