Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

28 Ağustos 2010 Cumartesi

Malan Breton Takip Edilmesi Gereken Bir Tasarımcı

Project Runway programını bilenleriniz bilir.Malan Breton benim o yarışmadan takip ettiğim bir tasarımcı.Hatta elenişi nedense beni duygusal anlara sürüklemişti diyebilirim =) Çizgisini ve tarzını beğendiğim için yarışmadan sonraki tasarımlarını heyecanla bekliyordum. 2007 ,2008 ve 2009 sezonundaki tasarımlarını beğenmiştim ancak 2010 yılındakiler bana daha bir profesyonelce geldi =) Eee zamanla pişiyor insan tabi =)



Malan Breton tasarımlarını takip etmek için http://www.malanbreton.com/ yada twitter hesabı:http://twitter.com/MalanBreton

2 yorum:

  1. kolkesiyon süper !!!


    senawantsmorefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Renkler çok hoşuma gitti benim ya çok şeker =)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails