Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

10 Şubat 2012 Cuma

Biri Pazar Kahvaltısı mı Dedi?


   Evet isyeeaaaaan modundayım ve evet Halil Sezai gibi çirkin çirkin ağlıyorum.Benim pazar kahvaltısı keyfim yooook! :( Çok sevgili KPSS kursum yüzünden Pazar kahvaltısı denen şeyi resmen unuttum.Cumartesileri yaptığım kahvaltıları ona benzetmeye çalışıyorum ama olmuyor işte.Yalancı profiterol ne kadar gerçeğine benziyorsa benim cumartesi kahvaltılarım da Pazar kahvaltısına o kadar benziyor.Her neyse biliyorum aranızda pazarları boş olanlar var sizi gidiler siziii!! :) O zaman sizin için gelsin :)


Benim de bir gün Pazar kahvaltısı yapma imkanım olursa bunları giyicem  ama o güne kadar ben işte hep bu modda olucam ---> http://www.youtube.com/watch?v=P-F8gB7pIAo 

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails