Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

23 Temmuz 2012 Pazartesi

O zaman biraz "Diy"

Önce Louis Vuitton sonra da Melissa'da gördüğüm bu basket bag olarak geçen plastik sepet çantalar bence çok tatlı.




 İşte tam bu çantalar bu kadar popülerken benim de aklıma bizim evimizde bi köşeye atılmış ıvır zıvıra ev sahipliği yapan zamanında annemin bi pazardan Romanlardan aldığı sepet çantamız geldi.Bir kutu sprey boyayla çantanın kendine geleceğini düşündüm ve işte sonuç







10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş valla önemli olan o çantayı bulmak işte:) Boyasıda süper güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım benim :))) Arada böyle kıyıya köşeye atılmış eşyaları gözden geçirmek iyi oluyo.Artık annemin dolabına dadanmayı bıraktım evde ıvır zıvır dolaplarına dadandım :)

    YanıtlaSil
  3. bunları plajta kullanmak için çok beğeniyorum

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam bir plaj çantası.Hatta ıslak havluları ağzı kapalı bir çantada taşımaktansa bunda taşımak çok daha mantıklı :)

      Sil
  4. Ben de cok begeniyorum bu cantalari hatta kucukken vardi da kiymetini bilemedik:S boyaninca supper olmus iyi gunlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim benim çer çöp biriktirme huyum sayesinde atılmaktan kurtulmuştu kendisi artık ona iyi davranıcam :) :P

      Sil
  5. çok güzel olmuş ama zeto'ya katılıyorum çantayı önce bir bulmak şart! bir ara H&M'de vardı ama ben bir türlü denk gelemedim :( plaj için süper, güle güle kullan :)

    bana da beklerim seni, bir de çekilişim var katılmak istersen:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)) evet tamamen şans eseri :) Bir gün kıymete bineceği aklımın ucundan geçmezdi :)

      En kısa zamanda iade-i ziyarete geliyoruuum :)

      Sil
  6. Haha birebir aynısı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Azerbaycanda 2manat 50qepikdi bu cantalar������

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails