Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

4 Aralık 2013 Çarşamba

Pamuk Şekeri Biker Ceket




   Pamuk şekeri belki de bu dünyada insanı yaşı kaç olursa olsun çocukluğuna saniyenin onda biri bir sürede indirebilen bir şey. Mesela ben pamuk şekerini her görüşümde 8 yaşıma dönerim. 
   İlkokul 2. sınıftayken okulun dışında bir tahtaya takılmış binbir çeşit ıvır zıvır satan bir amca vardı ve bu amcadan alışveriş yapmak büyük bir olaydı. Demirlerin arasından elini kolunu uzatıp bir şey satın almak hem heyecan dolu bir aktivite hem de değişik oyuncaklara sahip olmak demekti. Ben de bir gün o amcadan pembe bir pamuk şekeri aldım. Akşam annem; "Sen pamuk şekeri yemişsin bugün kuşlar söyledi." dedi ve o an kahroldum. Yakalanmıştım! Günlerce hatta haftalarca bırakın amcadan oyuncak/şeker satın almayı yakınına yaklaşamadım. Kafam hep yukarıda kuş var mı beni gözetliyor mu diye dolaştım okulun bahçesinde. En son dayanamayıp anneme; "Anne o kuş hala beni izliyor mu?" dediğimde annem saflığıma dayanamayıp "Kızım ne kuşu bir arkadaşım okulunuzun oradan geçerken görmüş senin şeker aldığını" diyerek gerçeği açıklamıştı.
   İşte o günden beri pamuk şekeri saflık, temizlik, çocukluk, yaramazlık ve mutluluktur benim için. 
  Gelelim ceketimeeee... 
  Bazı parçalar vardır ki mağazaya girdiğiniz an çeker sizi ama almaya bir türlü karar veremezsiniz. Günlerce kendinizi onunla hayal eder neyle nasıl giyeceğinizi düşünürsünüz. Evet belki komik geliyor kulağa ama bu durum böyle. İşte bu cekette benim için öyleydi gelip gidip baktım ve defalarca denedim en sonunda ani bir kararla da aldım. İyi ki almışım şimdi onunla çok mutluyuz :) 







2 yorum:

  1. aynı şeyi ben de yaşadım bu paltoyla, bir türlü karar veremedim ve sonuç: almadım.. ama sen almakla çok iyi etmişsin çünkü çok yakışmış.. belki yine alabilirim :) ayrıca hikayene bayıldım nası güzel bi çocuk saflığı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya böyle gidip bakıyosun deniyosun içinden yaa çok güzel benim olsa diyosun ama sonra da ya bunu 1 giydim 2 giydim 3.sünde neyle giyicem ki bunun yerine daha kullanışlı bir şey alırım diyosun ama sonra işte bi kırılma noktan oluyo o an ya alıyosun ya da vazgeçiyosun :) Ama tavsiye ederim sıcak tutuyo ve insanı mutlu ediyo üstündeyken :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails