Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

10 Ocak 2014 Cuma

Quick Post-Oversized Zara Coat


   Yıllar içerisinde üzüldüğünüz veya sevindiğiniz şeyler öyle bir değişiyor ki bazen dönüp bakınca bu farklılığa çok şaşırıyorum. Çok değil 3-4 sene önce vizelerden/finallerden iyi not almak en büyük mutluluk sebebimken şimdiyse yaptığımız bir işin sonucunun iyi olması mutluluk sebebim veya derslerden vakit bulup dışarıya çıkıp eğlenmek bana çok iyi gelirken şimdi akşam olsa da pijamalarımla oturup kitap okusam diyorum. Ruhum yaşlanmadı hala 24 yaşın bana getirdiği enerjiyi yaşıyorum çok şükür ama insan olgunlaştıkça büyüdükçe zevkleri ve hayalleri değişiyor.
  Eskiden ekoseden, kareli kıyafetlerden, gri renginden ve boğazlı kazaklardan nefret ederdim. Şimdiyse bayılıyorum. Bu kabanı sezon başında kaç Zara şubesinde aradım hatırlamıyorum ama indirimin ilk gününde birden karşıma çıkıverdi. Bu arada Ankarada olanlar için yeni açılan Taurus Alışveriş merkezindeki Zaraya gitmelerini öneririm. İstanbulda İstiklal Caddesindeki Zara gibi hoş bir düzene sahip. Diğer Zaralardaki klasik havanın dışında daha elegan bir havası var.
 







Bu arada son zamanlarda iş arasındaki favori aktivitem ofisimizin bahçesinde sıcacık çayımı içmek. O nedenle fotoğraflarda da hep elimde çayım var :)

****

2 yorum:

  1. bu kabanı hiç görmemiştim zara'da ama çook hoşuma gitti sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sezon başında bir ara göründü sonra kayboldu sonra demek ki kısmetimmiş indirimde birden karşıma çıktı :D Çok teşekkür ederim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails