Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

28 Eylül 2010 Salı

Nasıl anlatsam nerden başlasam Bodrum Bodrum =)

Tatile geç kavuştum erken kaybettim :D Tüm yazımı Ankarada geçirdim.Aslında bu durumdan pek de şikayetçi değildim ama tatile gidip de kemiklerim sıcacıkkk olana dek güneşlenince offf yaaaa demedim desem yalan olur =) Gece çiçek kokularına burnuma çeke çeke salıncakta sallanınca,denizin o masmaviliğini gördükçe,güneş yakıcı olunca Ankaraya dönesim gelmedi ama ne yazık ki okul var :D Tatilde çok fotoğraf çekemedik daha doğrusu tekne gezisinde fotoğraf makinem suyu boylayınca başta çektiğimiz herşey gitti :( O akşam hemen yeni bir makine edinip telafi etmeye çalıştık ama ne fayda olsunnnnn ona da olsunnn tatil muhteşemdi gerisi hikaye :D






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails