Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

13 Ekim 2010 Çarşamba

Wishlist*

Ekim ayı için kendime minik bir wishlist yaptım =D Minik diyorum çünkü listeyi genişletmeye cesaret edemiyorum.Çünkü eklendikçe ekleniyor ve liste uzayıp gittikçe annemden yediğim azarlar daaa doğru orantılı olarak artıyor :D 






Buna bayıldımm Zarada 3 kez denedim sanırım =D

Bu postu daha önce hazırlamıştım şimdi yayınlamak kısmet oldu o yüzden bu ayakkabı artık benim =)


2 yorum:

  1. Çantalara ve ceketlere bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Aynen bikaç gündür hesap peşindeyim hepsini almak istiyorummm :)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails