Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

11 Eylül 2011 Pazar

Bugün Pazar

 Bugün Pazar o misss kokulu gün.Hani böyle dilinizde mısralarla uyanabileceğiniz,evin içinin mis gibi kızarmış ekmek koktuğu günü diyorum cicimm.Bugünün tadını dilediğiniz gibi çıkarabilirsiniz evde yalnız,arkadaşlarla dışarda kahvaltıda,evde aileyle birlikte vs. Tek yapmanız gereken tadını çıkarmayı denemek.Eğer benim gibi müziksiz yapamayanlardansanız  mutlaka bira.fm'i açın bir ara.Kim bilir belki kulağınıza killing me softly şarkısı çalınır =)
  Pazar günleri ben çok çok mutlu olurum hele ki evde geçireceksem.Evcimenim ben bazı zamanlar.Böyle dışardayken hayalini kurarım evimin hemen sahne canlanır; odam... yatağın üstünde elinde kahve fincanıyla ben...yanda bilgisayar ve biraz müzik...önümde dergi ya da bir kitap...Ne entel haller pehh! Yok ya her akşam böyle takılmıyorum.
 Ne hatırladım ya bennn! 11 Eylül bugün.10 yıl önce bugün üzülmüştüm  Dünya Ticaret Merkezi'nde yaşananlar için.Vay beeee 10 yıl olmuş.Televizyon karşısında yazık diye izlediğim günün üstünden koskoca 10 yıl geçmiş.Bu arada amma daldan dala geçmeceler yaşıyorum yazı yazarken.Alışık değilim düz yazıya demiştim ama deniyorum en azından.Düz yazının hitap ettiği kesim şiirlerin hitap ettiği kesimden daha fazla.Bu arada ne diceeemmm! Telsiz kullanım ücreti diye bir şey türemiş bende yeni öğrendim söyliyim dedim nasıl olsa saçmalamak serbest burda ve ne de olsa şoşonit kafası yaşıyorum burda,Büjjosphere'de :)


  Pazar şarkımız gelsin o zamaaan 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails