Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

28 Şubat 2012 Salı

Bursa'da 3 Gün

25-26 Şubat tarihleri arasında Bursa'da yapılıcak olan Masterlar Yüzme Şampiyonası için 23 Şubat akşamı Ankaradan yola çıktık.24 Şubat sabahı Bursadaydık =) Otelimiz Bursanın çekirge denilen bi semtindeydi terminalden otobüse binerek kolayca otelimize ulaştık.Otelimiz minik tatlı bir oteldi.Otelimize yerleşip öğlen 12ye kadar dinlendikten sonra teleferik'e binmek için yola koyulduk.Yolumuzun üstünde Karagöz anıtı vardı.

Güzel havada kısa bir yürüyüş ve ardından da 15dk lık bir otobüs yolculuğundan sonra teleferik yolculuğumuzun başlangıç yeri olan teferrüç istasyonuna vardık =) Veee sonunda teleferikteydik! =)

Bu şekilde güzel manzaralar eşliğinde son durağımız olan sarıalan'a vardık. =)

Sucuk ekmeğimizi yedik,fotoğraflarımızı çektik,kartopu oynadık kısacası yattık yuvarlandık sonrasında saat 18.00daki toplantımıza yetişmek için tekrar yola koyulduk.Toplantımızadan sonra Kent Meydanı adı verilen alışveriş merkezindeki ünlü Uludağ Kebapçısı Cemil&Cemal usta'da İskenderi ve Kemalpaşa tatlısını mideye indirdiiiiik :)

Cumartesi sabah 9da başlayan yarışlarımız öğleden sonra 2de verilen ve 45 dk süren aradan sonra akşam 7ye kadar devam etti.Sonrasında otelimize gidipduşumuzu alıp eğlenilicek güzel yerlerin olduğunu öğrendiğimiz ve Bursalıların kısaca FSM dediği Fatih Sultan Mehmet bulvarına doğru yola koyulduk.Cumartesi olması nedeniyle bulvar üstündeki çoğu yer doluydu bizde DEMO diye bir yerde yer bulup hemen kendimizi oraya attık.Çok güzel ve ferah bi yerdi.Müzikler,menü ve hizmet gayet güzeldi değişik 2 tane kokteyl denedik:)

Ertesi gün yine erken kalkacağımız için saat 23.30gibi eğlencemizi bitirmek zorunda kaldık :( Pazar günü yarışların son günüydü biraz sabırsızlık biraz heyecan yine yarışlarımızı tamamladık.Çok güzel 3gün geçirdik Bursada.Gezdik,tozduk ve eğlendik. Bursa Türkiyede yaşanılabilir şehirler listeme hızlı bir giriş yaparak 4. sırada yerini aldı ;)

Bu da Büşikonun hakem halleri :)