Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

22 Kasım 2012 Perşembe

Instagram Halleri Vol. 5


Instagram çok ayrı çok güzel bir dünya... :)

Evet blog sayfamı ihmal ediyorum ve bu durum beni çok üzüyor ama instagram hesabı olanlar beni instagramdan bujjosphere kullanıcı adıyla bulup takip edebilirler.

Geçtiğimiz haftalarda ben;

Anneciğimle mısır patlatıp maç keyfi yaptım

Emroşumun bana yaptığı tatlı bir sürprizle karşılaştım 

Sonbaharın tadını çıkardım

İş için Kalecik yollarına düşüp şantiyeye gittim 

Ve tüm bu yorgunluğumu sıcacık bir fincan kahveyle atmaya çalıştım :)


***




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails