Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

8 Aralık 2012 Cumartesi

Foggy

Ankara kaç gündür sisli, yağmurlu, karlı ve kapalı. Bu havaların sadece evdeyken güzel olduğunu düşünenlerdenim.Böyle havalarda insan ya battaniye altında dizi/film izlemeli yada elinde kahvesiyle kitap okumalı.Ancak biz çalışan insanlar için bu durum çok imkansız ama şöyle bir şey var ki bizim ofisimizin nefis bir Ankara manzarası var. Masam da tam bu manzaraya bakıyor :) İşte hava azıcık kapalı olduğunda işlere 5-10 dakika ara verip çayımı alıp kulağıma da kulaklığımı takıp bu manzarayı seyrediyorum.Ankara her haliyle çok güzel.İnsana farklı hissettiriyor bu şehir...









=)





Not: Fotoğrafların hepsi ofisteki odamızın küçük balkonunda çekildi o nedenle arka plan pekte estetik değil ama idare eder diye düşünüyorum. Ayrıca kaç zamandır fotoğraf çekebilecek yer bulamamanın sıkıntısını yaşıyordum şimdi bulduğuma göre umarım daha sık post yaparım =)
***


2 yorum:

  1. Çok şık olmuşsun. Özellikle de küpelerine bayıldım =) Arkaplan da gayet iyi bence =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim :) Bir de soğuk olmasa balkona hergün çıkıp fotoğraf çekmeye çalışıyorum tir tir titrediğim için hep bulanık oluyo fotoğraflar :p =)

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails