Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

26 Mart 2013 Salı

Bak Aynalı Aynalı

  Son dönemde aynalı gözlükler yükselişte! Belki şöyle 2-3 sene önce gözüme pek güzel gelmeyecek olan bu gözlükleri ilk olarak tatlı mı tatlı Minikkuş'un blogunda görüp bayıldım hatta ZeroUV sitesini aşındırdım o mu bu mu diye sonra bu gözlükler peşimi bırakmadı ve bir baktım Ankaranın yakışıklı blog yazarı Kubilay Sakarya'nın bir fotoğrafında karşıma çıktılar. Sonrası malum, adresim ZeroUV ve hedefim talan etmekti :)  ZeroUV alışverişim ve siteden beğendiğim diğer modeller başka bir postumuzun konusu olsun şimdi size bu gözlüğü takmak için ne denli saçma şeyleri üstüme giydiğimi gösteriyim izninizle :)










2 yorum:

  1. zeroUV'den bende iki gözlük almıştım. İkisindende çok memnunum. Başka modellere göz koydum şimdilik :) stilkolikte Ankara'da olduğunuzu görünce takipe aldım. Bende yeni blog hesabı açtım.. benide takip edersen sevinirim.
    http://irosimastyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitelerine girdiğim an gözlerim böyle resmen fır dönüyo bir o modole bir bu modele bakıyım derken alışveriş sepeti dolup taşıyo sonra elemek zorunda kalması kötü oluyo :) Ama muhteşem gözlükler yapmışlar ne yapalım :) Ben de artık takipteyim hoşgeldin blog dünyasına :)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails