Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

22 Mart 2013 Cuma

Bol Paça Pantolon

  Sıcak havalar sallana sallana bize yaklaşıyor. Özellikle Ankaralıları nisana kadar periyodik olarak bir sıcak bir yağmurlu geçicek  günler bekliyor. Havalar böyleyken ben en çok tiril tiril bol paça pantolonları yakıştırıyorum kendime. Dün de bu pantolonlarımdan birini giyerek açılışımı yaptım. Şimdi bakalım bol paça pantlolonları nasıl kombinleyebiliriz?







Ben en çok buna bayıldım. Peki ya siz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails