Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

9 Nisan 2013 Salı

Bahar Dalları, Çiçekler ve Bir Takım Yeşillenmeler

   İçim içime sığmıyor böyle sürekli aklını kaybetmiş bir deli gibi şalalala şalalala diye gezesim geliyor. Evet sevgili okuyucu buna tam anlamıyla "BAHAR" deniyor. Mutlu hissediyorum ne olursa olsun. Kah planlar yapıyorum kah gözümü kapatınca kendimi Bodrumda deniz kenarında buluyorum. Bir nevi sevgi pıtırcığı oldum çıktım anlayacağınız. Ancak işte böyle anlarda siz heyecanla, hevesle bir şeyler anlatırken karşınızda biri dediğiniz her laftan sonra size "Yok ben öyle sevmem.", "Ben sıcaktan rahatsız olurum.", "Hayır en iyisi bence şöylesi." şeklinde cevap veriyorsa işte ona da tam anlamıyla "KARAMSARLIK" deniyor. 

   Karamsarlık, sanırım çok uzak yaşadığım bir kavram. En azından çevremdeki insanlarla olan ilişkilerimde hiç karamsar davranmam, davranamam. Ama ne yazık ki bu tür insan çok. Yaşamını belli standartların arasına sıkıştırmış ve onun dışındaki her türlü yeniliğe kendini kapatmış insanlara farklı ne söylerseniz direk iğrenç, kötü, beğenmedim, ben sevmem vb. gibi kelimelerle karşılaşıyorsunuz. İşte insan böyle böyle iletişimini kaybediyor çevresiyle. 

   Ben tüm bu karamsarlıkları görmezden geliyorum şu günlerde. Evet pek sevgili Ankaramız bir güneşli bir yağmurlu olsa da içimde bahar sevinci var sevgili okuyucu ve bu sevinçten bu enerjiden sana da kucak dolusu gönderiyorum :)






Ayrıca Ankara rüzgarı sağolsun saçlarım bir adam akıllı çıkamıyor şu fotoğraflarda affedin beni :)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails