Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

19 Şubat 2013 Salı

Fötr Şapka & Bordo

  Dört gündür Mersindeydim çok süper bir dört gün geçirdim. Orada hava tam bahar havasıydı ılık arada rüzgarlı. Ankaraya bir döndüm yine buzzz gibi :( Orada babetlerimle gezdikten sonra burada atkı takmayı yadırgadım ama olsun :) 
  Bu arada tam aradığım şapkayı geçen hafta batikte buldum ve hemen kaptım :) Bu postta bu şapkanın şerefine yapıldı :)





 Burada hapşurucakmış gibi durmamın bi anlamı olmalı :)






1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails