Hakkımda

Fotoğrafım
Yedisinde neyse yetmişinde de o olucak olan,minicikliğinden beri vitrin camlarına aşık,hırslarına yenik düşmeyen,pamuk gibi bir kalbi olan taşlarla uğraşan,ışıltıya bayılan,şiir olmazsa olmazım diyebilen,müzik dinlemeden yapamayan kendi dünyasında atmosferinde biri =)))

22 Şubat 2013 Cuma

Yüksek Ökçeler

Yüksek topuklu ayakkabılar nerede ve hangi kıyafetin altına kullanacağınızı biliyorsanız bence birer hazineler. Hele bir de benim gibi orta boylu biriyseniz bulunmaz bir nimet halini alıyorlar :)
Geçenlerde mango outlette gördüğüm yakası taşlı bu mor bluzu görür görmez hemen kaptım. Ne çok abartılı ne de çok sade olmak istediğim için de altına bu ayakkabılarımı giydim. Mor renk çok sevdiğim renkler arasında aslında ama nedense çok sık kullanmıyorum dolabıma biraz mor takviyesi lazım :)












1 yorum:

  1. Bende topuklu ayakabi cok severim ama her zaman giymem üsenirim ama insanin durusu bile degisiyor :) cantani cok sevdim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails